Често задавани въпроси

С коя куриерска фирма се изпращат продуктите?

Вашата поръчка се изпраща с куриерска фирма Спиди или може да бъде взета от наш магазин безплатно.

Очилата имат ли гаранция?

Да, очилата имат 24 месечна гаранция. Гаранцията покрива щети от фабрични дефекти, безплатни репаратури и поддръжка на очилата като смяна на наносници, накрайници, винтчета, почистване с ултразвук и др. Други дефекти, възникнали в следствие на нормална употреба или резултат от удар, счупване или друга външна намеса не се покриват от гаранцията.

Мога ли да направя поръчката си по телефона?

Да, екипът ни е на разположение от понеделник до петък от 11:00-17:00ч.

Мога ли да взема поръчката си от някоя от оптиките?

Да, можете да вземете поръчката си от избрана оптика. Моля, да информирате нашия консултант при потвърждение на поръчката или да го запишете в графа “Бележки”, когато правите поръчката си.

Как мога да върна продукт?

В случай, че решите да върнете получен продукт е необходимо да уведомите служителя на куриерска фирма Спиди, който ще подготви обратен транспорт. !!! Връщането на продукт е за сметка на клиента.

Колко време е необходимо за възстанояване на платена и върната от мен поричка?

След получаване на върнатия продукт и неговото преглеждане от наш сътрудник, ако продуктът е със запазен търговски вид и опаковака до 14 дни ще ви бъде възтановена сумата на посочената банкова сметка. Можете да проверите статуса на връщането в на номер: 0878186004 или да ни пишете на имейл: eurooptic4@eurooptic.bg

Не намерихте отговор на Вашия въпрос?

Свържете се с нас

    Офис Света София 8

    Понеделник - петък

    Събота

    Неделя

    10:00-19:00ч.  

    10:00-17:00ч. 

    почивен ден

    Офис Цар Шишман 19

    Понеделник - петък

    Събота

    Неделя

    10:00-19:00ч.  

    10:30-17:30ч. 

    почивен ден

    Офис Мол София

    Понеделник - неделя

    10:00-20:00ч.