Често задавани въпроси
Вашата поръчка се изпраща с куриерска фирма Спиди или може да бъде взета от наш магазин безплатно.
Да, очилата имат 24 месечна гаранция. Гаранцията покрива щети от фабрични дефекти, безплатни репаратури и поддръжка на очилата като смяна на наносници, накрайници, винтчета, почистване с ултразвук и др. Други дефекти, възникнали в следствие на нормална употреба или резултат от удар, счупване или друга външна намеса не се покриват от гаранцията.
Да, екипът ни е на разположение от понеделник до петък от 11:00-17:00ч.
Да, можете да вземете поръчката си от избрана оптика. Моля, да информирате нашия консултант при потвърждение на поръчката или да го запишете в графа “Бележки”, когато правите поръчката си.
В случай, че решите да върнете получен продукт е необходимо да уведомите служителя на куриерска фирма Спиди, който ще подготви обратен транспорт. !!! Връщането на продукт е за сметка на клиента.
След получаване на върнатия продукт и неговото преглеждане от наш сътрудник, ако продуктът е със запазен търговски вид и опаковака до 14 дни ще ви бъде възтановена сумата на посочената банкова сметка. Можете да проверите статуса на връщането в на номер: 0878186004 или да ни пишете на имейл: eurooptic4@eurooptic.bg
Свържете се с нас
Офис Света София 8
Понеделник - петък |
Събота |
Неделя |
10:00-19:00ч. |
10:00-17:00ч. |
почивен ден |
---|
Офис Цар Шишман 19
Понеделник - петък |
Събота |
Неделя |
10:00-19:00ч. |
10:30-17:30ч. |
почивен ден |
---|